Dag1 vier augustus 2014 - Reisverslag uit Driehuis, Nederland van Paul en Marijke Kuijeren - WaarBenJij.nu Dag1 vier augustus 2014 - Reisverslag uit Driehuis, Nederland van Paul en Marijke Kuijeren - WaarBenJij.nu

Dag1 vier augustus 2014

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul en Marijke

14 Augustus 2014 | Nederland, Driehuis

Vertrek vanuit Den Bosch

  • 11 September 2015 - 10:36

    Carola Ttromp:

    Beste mevrouw van Kuijeren,
    Het is een beetje rare manier om u zo te benaderen, ik had het ok al via Face Book gedaan maar dan kan ik niets bijvermelden.
    Ik heb uw naam gekregen van Gonnie Shuit van GGZ In Geest. Mijn moeder, Henny Spierings, is daar onder behandeling voor psychiatrische problematiek. Het gaat op dit moment niet goed met haar en omdat zij heel erg graag thuis wil blijven (ipv een opname) zijn wij op zoek naar een vorm van thuiszorg voor haar, het liefst voor zoveel mogelijk uren per dag. Gonnie liet mij weten dat zij in het verleden wel met u heeft samengewerkt.

    Ik hoop dat u contact met mij wilt opnemen om te overleggen wat de eventuele mogelijkheden zijn.
    Bij voorbaat hartelijke dank,
    Met vriendelijke groeten,
    Carola Tromp
    (06-20431336)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paul en Marijke

Actief sinds 01 April 2009
Verslag gelezen: 3999
Totaal aantal bezoekers 54640

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2014 - 01 Oktober 2014

Paul en Marijke fietsen naar Spanje

18 Mei 2009 - 06 Juli 2009

Santiago de Compostella

Landen bezocht: