Dag1 vier augustus 2014 - Reisverslag uit Driehuis, Nederland van Paul en Marijke Kuijeren - WaarBenJij.nu Dag1 vier augustus 2014 - Reisverslag uit Driehuis, Nederland van Paul en Marijke Kuijeren - WaarBenJij.nu

Dag1 vier augustus 2014

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul en Marijke

14 Augustus 2014 | Nederland, Driehuis

Vertrek vanuit Den Bosch

• 11 September 2015 - 10:36

Carola Ttromp:

Beste mevrouw van Kuijeren,
    Het is een beetje rare manier om u zo te benaderen, ik had het ok al via Face Book gedaan maar dan kan ik niets bijvermelden.
    Ik heb uw naam gekregen van Gonnie Shuit van GGZ In Geest. Mijn moeder, Henny Spierings, is daar onder behandeling voor psychiatrische problematiek. Het gaat op dit moment niet goed met haar en omdat zij heel erg graag thuis wil blijven (ipv een opname) zijn wij op zoek naar een vorm van thuiszorg voor haar, het liefst voor zoveel mogelijk uren per dag. Gonnie liet mij weten dat zij in het verleden wel met u heeft samengewerkt.

Ik hoop dat u contact met mij wilt opnemen om te overleggen wat de eventuele mogelijkheden zijn.
    Bij voorbaat hartelijke dank,
    Met vriendelijke groeten,