Dag 42 - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Paul en Marijke Kuijeren - WaarBenJij.nu Dag 42 - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Paul en Marijke Kuijeren - WaarBenJij.nu

Dag 42

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul en Marijke

28 Juni 2009 | Spanje, Santiago de Compostella

Dag twee en veertig
Van Arzúa naar Santiago de Compostella
Vandaag precies binnen zes weken na ons vertrek uit Driehuis en na ruim 2700 km gefietst te hebben zijn wij vanmiddag om precies twaalf uur aangekomen op het grote plein voor de Kathedraal in Santiago de Compostella.
Vandaag ook weer veel beleefd maar daar schrijf ik morgen wel een stukje over want wij komen nu net pas op onze hotelkamer en gaan nu eerst lekker slapen om morgen naar de plechtige Hoogmis te gaan in de Kathedraal.

Morgen krijgen jullie dus het hele verhaal van mij te lezen.

Een hartelijke en zeer voldane pelgrimsgroet
Paul

• 28 Juni 2009 - 22:39

Fred:

Biertje(s) !!!!!

• 28 Juni 2009 - 22:47

Jan E Marijke:

We nemen eerbiedig en diep ons pet af voor deze geweldige prestatie van jullie.
    Wat een afwisselingen van vreugde, martelgang, jolijt, kou, gezelligheid, doorweektheid, vrolijke ontmoetingen, kramp in vingers van het remmen en nu als afsluiting nog een heilige hoogmis, dat wordt flink afkicken in ons gereguleerde landje.
    En die welgemeende buiging geldt natuurlijk toch op de eerste plaats voor Marijke. Gevallen en wel, een versleten knie vóór je wegging, en dan dit resultaat: klasse. Van harte gefeliciteerd met dit fantastische resultaat. We zijn erg benieuwd naar jouw eigen verhalen, want van de geweldige prozastukken van Paul hebben we gesmuld, maar wat jij fysiek en spiritueel hebt doorgemaakt daarvan hebben we tot nu toe nog geen idee!
    Die horen we vast wel bij een glaasje wijn.
    Nogmaals, goede reis als jullie nog verder trekken om jullie kleren te verbranden, en anders goede vlucht naar Nederland.
    Uitbundige groet van Jan en Marijke

• 29 Juni 2009 - 06:14