Het allerlaatste verslag!! - Reisverslag uit Driehuis, Nederland van Paul en Marijke Kuijeren - WaarBenJij.nu Het allerlaatste verslag!! - Reisverslag uit Driehuis, Nederland van Paul en Marijke Kuijeren - WaarBenJij.nu

Het allerlaatste verslag!!

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul en Marijke

08 Juli 2009 | Nederland, Driehuis

Nog even kort hoe het verder ging.

Wij zijn drie dagen in Santiago gebleven en hebben daar o.a. de fietsen weggebracht naar een bedrijf dat ze naar Nederland vervoerd.
(ik krijg net een telefoontje dat ze morgen thuis bezorgd worden) Daarna hebben wij een auto gehuurd en zijn eerst naar Kaap Finisterre gereden en aldaar wat kleren verbrand. Wij zijn daar een nacht gebleven. Toen zijn wij met de auto wat meer zuidelijk langs de kust getrokken en zijn in de buurt van Pontevreda blijven hangen. Eerst in een kustplaatsje en later een paar dagen op een heel klein eilandje, Ile de la Toxa.
Maandag 6 juli zijn wij daarvandaan weer terug gereden naar Santiago om 's avonds weer in Nederland te zijn. Helaas hadden wij veel vertraging en moesten daarom i.p.v. de middagvlucht de avondvlucht vanuit Madrid nemen. Bij thuiskomst stonden er eerst al vrienden op Schiphol om ons op te halen en werden wij met bloemen verwelkomd. Later Thuis was er een huis vol van mensen die ons tijdens de reis regelmatig gevolgd hadden en die onder het genot van hapjes en drankjes tot in de kleine uurtjes onze verhalen konden beluisteren en oorkondes konden bewonderen.

Aan alles komt een eind en dus ook aan deze reis. Wij kijken er met ontzettend veel plezier op terug.
Nogmaals heel hartelijk dank voor al jullie reacties en support.

PS.
Als je nu op één van de kaartjes klikt aan de zijkanten van de site, (hokje rechtsboven)zie je de hele route die wij gefietst hebben met daarbij, per dag een link naar de verschillende stukjes die ik op ieder overnachtingsplaats geschreven heb.
Intussen heb ik ook een flink aantal foto's bij de verschillende stukjes geplaatst, inclusief ondertiteling. Ze zijn per dag ingedeeld, onderaan de stukjes. Maar je kunt ze natuurlijk ook in één keer als fotoboek bekijken, alleen staan ze dan niet op de goede volgorde.

Een laatste hartelijke pelgrimsgroet Paul

• 30 Juli 2009 - 19:22

B&B Hakuna Matata:

Paul & Marijke. Een heeele dikke proficiat ! Wij zijn verheugd deel te mogen zijn van jullie prestatie. Zijt FIER ! Hakuna Matata ! Farnky, Cindy, Sarah en Jasper. Tot weerziens ! Doeiiieee

• 10 November 2014 - 16:29

Koos:

Ga volgend jaar ook fietsen naar Santiago. Kunt u misschien het adres van het bedrijf mailen die uw fietsen terugbracht? Dit lijkt me erg handig ipv met het vliegtuig. Ik ben er erg mee geholpen.
    Hartelijk dank en vriendelijke groet,
    Koos