De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Driehuis, Nederland van Paul en Marijke Kuijeren - WaarBenJij.nu De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Driehuis, Nederland van Paul en Marijke Kuijeren - WaarBenJij.nu

De laatste voorbereidingen

Door: paul

Blijf op de hoogte en volg Paul en Marijke

16 Mei 2009 | Nederland, Driehuis

Het is nu 16 mei en vanavond vieren wij eerst nog het feit dat wij allebei net 60 jaar zijn geworden.
Maar dan moet het toch echt gebeuren. Maandagmorgen om een uur of acht willen wij van huis uit vertrekken. Eerst naar Haarlem, naar het officiële startpunt van de route in de Hagenstraat en dan gaan wij naar het zuiden fietsen. Langs de leidsevaart naar leiden toe om vervolgens na 70 km in Capelle aan de IJssel in een B&B te gaan overnachten. Wij zijn alletwee gezond en hebben er heel veel zin in. Wij vinden het leuk als jullie onze avonturen af en toe willen volgen. Wij zullen op deze plaats regelmatig onze weblog bijhouden.
Maar vanavond eerst nog Feest!

Een hartelijk pelgrimsgroet
Paul

• 16 Mei 2009 - 19:28

Anneke&Nico:

Wij wensen jullie heel veel plezier, een avontuurlijke tocht en leuke ontmoetingen met mooie mensen onderweg. En... kom gezond weer terug!
    Groeten, Anneke en Nico.

• 17 Mei 2009 - 08:21

Munk:

hai fietsers, wat goed dat jullie gaan => de kogel is door de kerk.
    heeeeeeeel veeeeeeeel plezier , wij passen op jullie huis! have fun en kom heelhuids terug en geniet vd stokbroden en wijn.liefs Carel en Munk

• 17 Mei 2009 - 17:17

Maartje:

Hip hoor ouders, zo'n site.. Nu ook wel echt gaan backpacken dan he HAHAHA. Nogmaals héééél veel plezier en succes en ik duim voor mooi weer;-))) Dikke kus, Maartje

• 17 Mei 2009 - 19:23

Herman:

Ik wens je een fijne vakantie toe en een veilige terugreis. groetjes Herman

• 19 Mei 2009 - 17:22

Riet En Aad:

2 dagen onderweg.
    Al langs Oosterhout gereden?
    Ben benieuwd naar ju;;ie rote.
    Goede reis , geniet van veel cultuur en veel natuur.
    Liefs Riet v. K

• 19 Mei 2009 - 21:36

Hans & Marjoeke:

Hoi Fietsers,
    Hebben jullie inmiddels gemeenschappelijk fietst ritme gevonden? Wij zijn benieuwd naar jullie vorderingen! Veel plezier samen en geniet van deze "ont"spanning.
    Hans & Marjoeke

• 23 Mei 2009 - 19:33

Mieke:

wij herinneren onze overnachtin on Gerardsbergen nog heel goed. Ook bij een leuk stel met een biologische tuin. Heerlijk gegeten, en die man kon nog masseren ook. De etappe daarna ben ik ook nog niet vergeten, heel arm en verlaten gebied met hele slecht wegen. We beleven het nog eens mee met jullie. Leuk hoor!

• 05 Juni 2009 - 01:51

Lonneke:

Lieve oom en tanta, van nu af aan ga ik jullie volgen! Ben benieuwd naar de verhalen!
    Xx