dag 16 - Reisverslag uit Tours, Frankrijk van Paul en Marijke Kuijeren - WaarBenJij.nu dag 16 - Reisverslag uit Tours, Frankrijk van Paul en Marijke Kuijeren - WaarBenJij.nu

dag 16

Door: paul

Blijf op de hoogte en volg Paul en Marijke

02 Juni 2009 | Frankrijk, Tours

Dag zestien
Van Cháteau de Rocheux, Freteval naar Tours
De eerste mijlpaal is bereikt! De stad Tour is gehaald. Na 997 km op de teller zijn wij hier vanmiddag aangekomen. Het is een echte mijlpaal omdat de hele route naar santiago uit 3 delen bestaat. Deel 1 van Haarlem naar Tours. (boekje 1) deel 2 van Tours naar de pyreneeën. (boekje 2) en daarna heel spanje (boekje 3). Wij kunnen nu dus een boekje afsluiten. Het heeft een heel gelukkkig gevoel.
Dit wordt deze keer overigens een heel kort stukje omdat de batterijen van toetsenbord op zijn en ik dit zit te typen op het nummerieke toetsenbord van mijn telefoon. Net als een sms. Dus morgen verder. Een hartelijke pelgrimsgroet paul

• 02 Juni 2009 - 21:25

Floris:

Volgens deze gegevens volgens mij keurig op schema!
    Dank voor mailtje, blijven leuke dingen!

Goede tip trouwens van automatisch instellen wbj.nu, want na lange dagen op het werk, schiet een RE: er nog wel eens bij in..

Heel veel succes&enjoy!!

• 02 Juni 2009 - 21:37

Fred:

Ik hou van mijlpalen en piketpalen. Die geven richting maar ook ruimte om zelf verder te gaan.Het wordt elke dag genieten van de verhalen.
    Groet
    fred
    ps proficiat met het uitlezen van boekje 1 TOURs de france.

• 03 Juni 2009 - 08:52

Marjoeke:

Wij volgen jullie elke dag en genieten van jullie avontuurlijke mailtjes. Jullie zijn echte bikkels! Heel veel succes voor deel 2 !!

• 03 Juni 2009 - 17:18

Maartje:

Hehe, ben eindelijk bijgelezen want tot nu toe was ik daar nog niet aan toegekomen.

Ik ben super TROTS op jullie zeg, wat knap door weer en wind en steile klimmetjes..

Ik hoop dat jullie de komende tijd geluk hebben met mooi weer en logeeradressen. Ben benieuwd of er nog een kloosterovernachting volgt;-))

Ga vanaf nu proberen elke dag te lezen, deed ik toen ook en was heel leuk!

Zet m op kanjers van ouders!!
    Kus, Maartje

• 03 Juni 2009 - 19:51

Hans En Marjoeke:

Paul en Marijke,

Van harte met het bereiken van deze mijlpaal! Knap wat jullie gepresteerd hebben.
    Wij zijn benieuwd hoe het Marijke vergaat na haar aanvankelijke blessures?

Hartelijke groet en zet hem op naar de volgende mijlpaal!

H&M

• 03 Juni 2009 - 20:31

Riet:

ik heb weer even kunnen genieten van 4 reisverhalen.
    Ik was in Adam oppassen , en Nicole had haar laptop meegenomen.Maar nu ben ik weer bij en weer thuis.
    Gezellige stad he,Tour, vooral die oude wijk.
    Hier is het weer omgeslagen en hebben we schapenscheerdersweer (koud.)
    Tijd om de schapen te scheren, dan verbrandt hun huid niet na de scheerbeurt(volgens de weerman)
    Fiets ze morgen